De leukste winkel
in Ommen

Voor tweedehands
kindermerkkleding

логические игры

Hoe lang hangt mijn kleding

Kleding die door de selectie is gekomen hangt gemiddeld 10 weken in de winkel. Het wordt 8 weken voor de volledige prijs aangeboden. Is het dan nog niet verkocht, dan proberen we het nog een paar weken voor de halve prijs. Heb je aangegeven dat jouw kleding aan het eind van de verkooptermijn naar het goede doel mag, dan kan het zijn dat we de kleding ook nog in de winkel in Hardenberg aanbieden. Zo bieden wij jou een extra kans op verkoop. Na deze periode kan het nog meegaan in de eindopruiming van het seizoen. Mocht je hier niet mee akkoord gaan, dan geef je dit bij het inbrengen aan. De kleding moet dan op eigen initiatief, voor het einde van de 10 weken, zelf uit de rekken gezocht worden zodat wij ze uit kunnen boeken. Hiervoor ontvang je na 9 weken een mail van ons die je op het verstrijken van de verkooptermijn attendeert. Daarna gaat de niet verkochte kleding, zonder tegenbericht, naar een goed doel.

Opgebouwd tegoed

Zodra wij uw kleding verkocht hebben, bouwt u een tegoed bij ons op. U kunt hier altijd naar informeren aan de hand van het aan u verstrekte klantnummer. U krijgt dit tegoed in contant uitbetaald. Tegoeden die een half jaar na verkoop niet zijn opgehaald komen automatisch te vervallen.

Inbreng

Kleding kunt u zonder afspraak tijdens onze openingstijden inbrengen.
Inbreng zomerkleding: van januari t/m mei
Inbreng winterkleding: van juli t/m november
Geen inbreng: juni en december

Aanbieden van kleding

Wij nemen alleen merkkleding in, die schoon, heel en eigentijds is. De door u aangeboden kleding dient recentelijk te zijn gewassen, zo nodig gestreken, zonder vlekken en zichtbare stoppages. U biedt het aan in een tas voorzien van uw naam en indien mogelijk uw klantnummer. Gelieve uw kleding niet in een vuilniszak aan te bieden. Onder merkkleding verstaan wij kleding in het midden en hogere segment, dus geen Zeeman, C&A, Wibra, Takko, Vögele etc. (van bijv. Hema, Tuunte, H&M, Only, Vero Moda en Zara nemen wij alleen de mooiere items aan en maar een paar stuks per klant) Schoenen en laarzen alleen in nieuwstaat. Schoenzolen moeten schoon zijn. Tassen, riemen, sjaals en hoedjes zijn ook welkom. Geen ondergoed en sokken.

Retour

Als u inbreng klant wordt bij Sproetjes krijgt u de vraag of u kleding, die niet wordt ingenomen, of die aan het einde van de termijn niet verkocht is, retour wilt hebben. Als u aangeeft, dat u de kleding retour wilt hebben ontvangt u vanzelf bericht van ons per e-mail als u uw kleding kunt komen ophalen. Je dient deze kleding zelf binnen een week na het ontvangen van de mail uit de winkel te zoeken.

Prijsbepaling

Wij etaleren en bemiddelen in de verkoop van uw kleding. Als een artikel verkocht is ontvangt u 40% van de verkoopprijs na aftrek van BTW. Wij bepalen de prijzen van een artikel. Wij behouden ons ook het recht om de prijs van een artikel naar eigen inzicht te verhogen of te verlagen tijdens het seizoen.

Verantwoordelijkheid

Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan uw artikelen. Zoek geraakte of gestolen artikelen zullen door ons niet vergoed worden. De artikelen zijn bij ons niet verzekerd tegen brand- of waterschade. Bedenk dus van te voren goed of u de kleding wel onder onze voorwaarden wilt inbrengen.

Uw persoonsgegevens

Deze zullen alleen gebruikt worden voor administratieve doeleinden en de nieuwsbrief van Sproetjes. U kunt ons niet aanspreken voor foutieve persoonsgegevens. Het is daarom in uw eigen belang om bij verhuizing of wijziging van uw emailadres dit tijdig aan ons door te geven. U zult ons dan ook nimmer kunnen aanspreken, als er problemen in de communicatie ontstaan door het ontbreken van de juiste informatie.
рецепты салатов